niedziela, 25 marca 2018

Blog finansowy - nowy początek

Jestem biznesmenem z różnych powodów:


  • Prowadzę własną firmę już ponad 25 lat
  • Mam Agnencję Reklamową o profilu produkcji reklamy wizualnej.
  • Mam drukarnię wielkoformatową
  • Mam drukarnię cyfrową do druków niskonakładowych i druku specjalnego
  • Nie wyobrażam sobie pracy u kogoś, mimo tego, że praca we własnej firmie bywa bardzo ciężka
  • Mój umysł zaprzątnięty jest coraz to nowszymi pomysłami biznesowymi.
Niestety z wiekiem coraz mniej mi się chce pracować fizycznie, poza tym finansowo w mojej branży jest coraz trudniej, a lata lecą. Czas na zmiany. Zwłaszcza w obliczu tego, że coraz więcej ludzi staje się bogatymi, a nawet BAAAARDZO bogatymi, dzięki internetowi. Nawet są bloggerzy z sześciocyfrowym zarobkiem. Dlaczego nie ja? Dlaczego by i nie Ty?

Czas więc na zmiany.

Tutaj zobaczycie mój postęp w dążeniu do sukcesu, a wierzę, że pomysłów mi nie braknie, a chcę się nimi z Tobą podzielić.

1 komentarz:

  1. Trzymam kciuki za Ciebie. Będę obserwował bloga i pewnie sam skorzystam z zawartych w nim informacji.

    OdpowiedzUsuń

Zarabianie w Internecie jest trudne

Zarabianie w internecie? Czy to łatwe? "Zarobek od 5000 zł miesięcznie bez wychodzenia z domu" głoszą chwytliwe reklamy. Je...